Home

You are not logged in.
Language: French

ARROWJUMP by Giomarketz

https://youtu.be/8Whm2DvkceI
Video doesn't exist

Author: Giomarketz

Category: Jump

Date: 2012-04-10 17:52:27

Comments

Date: 2013-10-15 14:22:41
Giomarketz

such a noob this gio

Date: 2012-04-14 18:42:19
Markinho

You never know Masty, you never know...

Date: 2012-04-14 09:48:40
MasterBait

I'm also a flaming homosexual according to your thoughts \o/!
@Nox you da most mature brah

Date: 2012-04-12 18:31:32
Samchun

everyone except amorof, me and some other lol

Date: 2012-04-12 17:23:08
Vivaldi

I am boring ! Thanks Samchun !

Date: 2012-04-12 02:34:00
Noxtty

Wait, you guys talking about gays and I didn't start it? big_smile I feel matuuuure

Date: 2012-04-11 15:01:20
Markinho

Blubby I don't wanna see you for 1 week, GO GO!

Oh this isn't a chat, my bad 8]

Date: 2012-04-11 13:58:27
Samchun

You're the exception blubbouille <3

Date: 2012-04-11 13:12:25
Exception

I don't play this map, I hate too many jumps big_smile

Date: 2012-04-11 12:14:01
sk8ordie

but i always do 2 pre there tongue

Date: 2012-04-11 11:54:13
blubby

Why not? <3

Date: 2012-04-11 11:19:00
Samchun

you're not sk8!!! Baboons cant be boring smile

Date: 2012-04-11 09:12:43
sk8ordie

GJ
btw @sam i dident knew i am boring wtf hmm

Date: 2012-04-10 20:45:08
Giomarketz

plat*

Date: 2012-04-10 20:44:46
Giomarketz

I know, I overjumped first play lots of times, but I did it and it's all what I wanted to do big_smile

Date: 2012-04-10 20:37:51
Samchun

2 prejumps is boring

Date: 2012-04-10 20:07:18
Driller

Hahah nice one, Gio = pro!
I got 14 finishes now, but on senior level: with save wink

Date: 2012-04-10 18:57:07
Exception

bella, ma soprattutto fantastica ladder nofail !! GG !! big_smile

Submit Comment

You have to login to comment

Board footer

Powered by FluxBB - Adaptation: jmarc
Design: landouille - Icons: famfamfam